Reklamacje i zwroty

Wszystkie produkty zakupione w firmie ASC Automatyka Systemów Chłodniczych Sp. z o.o. to gwarancja najwyższej jakości. Jeśli jednak zdarzy się, że dany produkt nie będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom – masz aż 14 dni na jego zwrot. Przy zwracanym towarze dostosujemy się do Twoich potrzeb - wymienimy produkt na inny lub zwrócimy pieniądze na podane przez Ciebie konto.

Podstawą przyjęcia zwrotu lub reklamacji jest dowód zakupu towaru (faktura VAT).

Jeśli chcesz zwrócić zamówiony towar: 

poinformuj nas o tym pisemnie nie później niż 10 dni od otrzymania zamówienia(najlepiej drogą mailową), a następnie niezwłocznie odeślij nam niechciane produkty. Zwracany towar w oryginalnym opakowaniu (bez śladów użytkowania) należy odesłać wraz z dowodem zakupu w terminie nie dłuższym niż 14 dni.

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację: 

prosimy o odesłanie reklamowanego towaru przesyłką pocztową, załączając do niej opis reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu. O rozpatrzeniu reklamacji zostaniecie Państwo poinformowani drogą elektroniczną.

Towar zwracany lub reklamowany należy wysłać na adres:

ASC Automatyka Systemów Chłodniczych Sp z o.o.
Ul. Legionowa 24
01-343 Warszawa , z dopiskiem „reklamacja”/”zwrot” ze sklepu internetowego.

Szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz konsultant
pod numerem telefonu 022 666 21 62 wew. 15 w godzinach 8.00-16.00
lub pod adresem e-mail: s.chuwen@asc.waw.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl